wtorek, 7 lutego 2012

Noworodkowo

Zapewne większość z Was wie, że z początkiem kwietnia spodziewamy się powiększenia rodziny.
Na świat przybędzie kolejna dziewuszka- tak przynajmniej twierdzi lekarz..
A ja korzystając z tego że jeszcze się mieszczę przed maszyną zabrałam się w końcu za wyprawkę noworodkową.
Powstają głównie formowanki z wszytymi wkładami (takie lubię najbardziej). Próbuję nowych wykroi bo czymś trzeba sobie życie urozmaicić. W planie jeszcze pare innych rzeczy m.in. myjki (też już powstają)

Zdjęcie poglądowe: 



Żałuję tylko że nie mam overlocka..

2 komentarze:

  1. Dziewczynki są fajniejsze od chłopców. Mam dwie córki, które skutecznie wyleczyły mnie z marzeń o synku. Mali chłopcy to półgłówki przy ich rówieśnicach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zielona jak mech jest piekna! A chlopcy to tez fajna rzecz... :)

    OdpowiedzUsuń